HTML

Salátalányka intim élete

32 éves lettem. Igen, van élet ezen túl is! A mindennapi örömem, könnyem és a salátáskert örömeit is megosztom majd azzal, aki olvassa.

Friss topikok

Linkblog

Esküvő?

2010.05.12. 17:02 Salátalányka

 Hm, tegnap volt egy sírós-összeborulós esténk, pedig a tv-ben háttérzajként valami szokásos CSI-ment, én mégis olyan vallomásokat kaptam, amire egy nő egész életében vár.

Azt szeretné hogy a felesége legyek. Meg majd gyereket ( hm az idő sürget, legalábbis az én részemről, bár nem forszírozom) . Voltam már ilyen helyzetben, de ez sokkal őszintébbnek, érzelmesebbnek tűnik, mint az előző(ek.) Talán ők nem gondolták még komolyan.

hát nem tudom. Majd meglátjuk, mi lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek szerelem bizonytalanság házasság

A bejegyzés trackback címe:

https://salatalanyka.blog.hu/api/trackback/id/tr641997673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása