Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Salátalányka intim élete

32 éves lettem. Igen, van élet ezen túl is! A mindennapi örömem, könnyem és a salátáskert örömeit is megosztom majd azzal, aki olvassa.

Friss topikok

Linkblog

Valami kiengesztelés-féle...

2010.04.17. 13:31 Salátalányka

 

 Aztán, amikor már jobban lett, hazaállított egy szép yucca-pálmával, mert azt szerettem volna. Meg egy vörös rózsával jött elém...A kis piszok, tudta, hogyan vegyen le a lábamról.

De attól még fáj. Nem tudom, miért, de valahogy a férfiak, vagy akikkel én ilyen címen találkoztam, ilyenek... Nemtörődöm? Mindegy, a mai munka előtti szex kitűnő volt, sőt, ...előjáték az estihez. Kevesen vannak azok, akik ennyire tudják, mi kell, és ki kell nekem. Ő. és úgy.

Kíváncsi leszek, az este milyen lesz. Előtte csevej egy barátnővel, egy titanicos-film, ( dokumentum, nem a diCapriccio ( jó tudom Leonardo és nem di Caprio, vagyis nekem tökmindegy) hanem egy koncertfilm a Blurről, azt hiszem...

 

De léleknem az estére vágyom, vele, ölelni, csókolni,...egybeforrni. Egy pót születésnap. (?)

 

Szólj hozzá!

Címkék: születésnap férfi szex vörös rózsa romantika felejtés

A bejegyzés trackback címe:

https://salatalanyka.blog.hu/api/trackback/id/tr231929202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása